Jste zde: Hlavní strana E-shop Termostaty Devireg™ 550 v2
Devireg™ 550 - Přehledný displej regulátoru koresponduje se snadným ovládáním
Devireg™ 550 - Přehledný displej regulátoru koresponduje se snadným ovládáním
Devireg 550, bílý, JUSSI
Devireg 550, bílý, JUSSI
Devireg™ 550, bílý, ELKO
Devireg™ 550, bílý, ELKO
Cena s DPH: 0 Kč

Devireg™ 550 v2

"Myslící" termostat pro podlahové vytápění. Optimální komfort od DEVI.

NELZE DODAT, UKONČENA VÝROBA

Digitální pokojový termostat s mikroprocesorem a flash pamětí – intuitivní snadné ovládání jediným knoflíkem, inteligentní týdenní časování, vzájemné propojení pro synchronizaci časových údajů. Možnost připojení na PC pro centrální řízení. Prostorový + podlahový teplotní snímač.

Použití: Komfortní a úsporná regulace kabelového podlahového vytápění. Regulátor může být použit i pro spínání přímotopných konvektorů nebo kotle.

Dostupnost:Nelze dodat, ukončena výroba
Záruka:2 roky, záruční podmínky

Devireg™ 550 v2 - 230 V, 16 A

Obj. číslo Popis Cena
s DPH
H 140F1060 Devireg 550 v2, bílý, rámeček elko,
teplotní senzory: prostorový + podlahový,
Nelze dodat, ukončena výroba 
0 Kč ks
H 140F1062 Devireg 550 v2, bílý, rámeček jussi
teplotní senzory: prostorový + podlahový
Nelze dodat, ukončena výroba 
0 Kč ks
H 140F1063 Devireg 550 v2, stříbrný, rámeček elko,
teplotní senzory: prostorový + podlahový,
Nelze dodat, ukončena výroba 
0 Kč ks

Související produkty

Podobné produkty

Devireg™ 550 v2

"Myslící" termostat pro podlahové vytápění. Optimální komfort od DEVI.

Termostat, který myslí

Jedná se o současný špičkový přístroj, regulátor topení, který je k disposici pro ovládání topných podlahových systémů. Devireg 550 posunuje podlahové vytápění do nové dimense komfortu a ekonomie.

Tento regulátor je schopen zajišťovat teplotní komfort vytápěných objektů při minimálním vynaložení energie a s minimálními požadavky na jeho obsluhu. Použití regulátoru Devireg 550 je univerzální a nezávisí na tepelně dynamických vlastnostech vytápěného objektu, na které se sám umí adaptovat.

Inteligentní časovač

Přímým důsledkem schopností regulátoru je automatické dosažení zvolené teploty v nastaveném termínu, přičemž regulátor sám volí čas pro zahájení topení s ohledem na minimální vynaložení energie.

Regulátor Devireg 550 ve verzi v2 umožňuje tuto předvídavou funkci vypnout, což dovoluje jeho použití jako komfortního regulačního prvku i pro regulaci doplňkového vyhřívání podlahy tenkou topnou rohoží, kdy vytápění zajišťuje jiné topidlo.

Sofistikované algoritmy Pro-Active

Výrazné zvýšení přesnosti

Regulátor Devireg 550 zajišťuje přesné udržování zvolené prostorové teploty díky schopnosti průběžně vyhodnocovat zbytkové teplo v podlaze a také trendy ohřevu a chladnutí podlahy i vzduchu v místnosti. Přitom vestavěná logika zvažuje četnost spínání také s ohledem na životnost spínacího relé.

Snížení nároků na obsluhu

Významným faktorem komfortu uživatele a úspory energie je také schopnost určitého snížení teploty vzduchu v místnosti, pokud bylo třeba zvýšit teplotu topné podlahy. Tento děj využívá efektu tepelné pohody ve vyhřívaném objektu, při kterém spolupůsobí jak teplota vzduchu uvnitř místnosti, tak i souhrn vlivu teplot okolních stěn, včetně podlahy. Při zvýšení teploty podlahy o 1 °C bude teplota vzduchu snížena o 0,2 °C, a to beze změny nastavené teploty na regulátoru. Výsledkem je pak tepelný komfort bez nutnosti průběžných úprav prostorové teploty v místnosti uživatelem.

Ochrana dřevěné podlahy

Kvůli ochraně podlahy a podlahové krytiny proti eventuálním rychlým změnám teploty zabezpečuje regulátor Devireg 550 hlídání rychlosti náběhu a poklesu teploty topné podlahy a stanovuje korekce náběhové či poklesové křivky teploty podlahy. Díky vestavěné ochraně podlahy může být elektrické podlahové topení DEVI s regulací Devireg 550 bezpečně použito i pod dřevěné a laminátové podlahy, vhodné pro vodní trubkové podlahové topení.

Rozpoznání otevřeného okna

Devireg 550 je také schopen posoudit, zdali se při náhlém poklesu teploty v místnosti nejedná o krátkodobě otevřené okno a zda v tom případě může přechodný pokles teploty vzduchu kompenzovat akumulované množství tepla v podlaze.

Centrální řízení

Termoregulátory Devireg 550 instalované v objektu mohou spolupracovat v síti, kde kterýkoli z nich může být nastaven jako řídící a předává pak nastavený časový program automaticky všem ostatním, podřízeným. Dosažení individuálně volené teploty si však řídí každý z regulátorů samostatně.

Prostřednictvím převodníku Devicom PC PRO je možné datovou síť připojit k počítači PC, z něhož lze komfortně upravovat veškerá nastavení jednotlivých regulátorů či libovolně sdružených skupin regulátorů. Je-li požadována průběžná statistická analýza provozních údajů od jednotlivých regulátorů, je možné využít dat sdělovaných po síti k vyhodnocování a monitorování na obrazovce počítače.

Snadné intuitivní ovládání

Devireg 550 je orientován na snadné a intuitivní ovládání pomocí jediného ovládacího knoflíku. Pro úpravu teploty v místnosti uživateli postačí pootočit ovládacím knoflíkem. Pro využití plného potenciálu regulátoru je Devireg 550 vybaven logickým uživatelským programováním, ve kterém může uživatel překvapivě jednoduše modifikovat režimy vytápění, či upravit časový nebo teplotní režim, podle své představy pro trvalý bezobslužný provoz.

Veškerá nastavení regulátoru Devireg 550 se ukládají do flash paměti, takže při vypnutí regulátoru na delší dobu, např. během letního období, se nastavené parametry nevymažou.

Dětská pojistka

Devireg 550 je vybaven uživatelským kódem, který zabrání změně nastavených základních parametrů termoregulátoru při nechtěné manipulaci se zajímavým knoflíkem přístroje.

Při ovládání regulátorů Devireg 550 přes PC lze také vyřadit z funkce ovládací knoflík na vybraných regulátorech, aby nemohlo dojít k nežádoucím úpravám nastavení cizí osobou.

Spolehlivost a kvalita

Jako největší komplexní světový výrobce elektrických podlahových topných systémů, firma DEVI spoléhá na kvalitu svých vlastních výrobků a jejich bezpečný provoz. Vestavěný bezpečnostní systém pro kontrolu závady na podlahovém senzoru vypne podlahové vytápění, je-li senzor rozpojen nebo zkratován. Vadný senzor je možné snadno a rychle vyměnit. To znamená, že vyhřívaná podlaha nikdy nebude topit nekontrolovaně.

Přednosti

  • Snadné intuitivní ovládání
  • Teplotní regulátor přizpůsobivý tepelně-technickým vlastnostem objektu
  • Sofistikované algoritmy Pro-Active pro zajištění tepelného komfortu při minimálním vynaložení energie a s minimálními nároky na obsluhu
  • Inteligentní předvídavý časovač s 336 možnostmi sepnutí za týden (po půl hodinách)
  • Možnost výběru konfigurace prostorového a/nebo podlahového senzoru
  • Napájení ze sítě 230 V (baterie nejsou třeba)
  • Až 100 hodin záloha chodu reálného času z nabíjecího akumulátoru po vypnutí síťového napájení
  • Veškerá nastavení se ukládají do flash paměti, v níž zůstávají i po vypnutí přístroje
  • Možnost vzájemného propojení regulátorů Devireg 550 do sítě Devinet™ za účelem sdílení nastavených parametrů
  • Možnost centrálního ovládání přes počítač pomocí interface Devicom PC PRO
  • Dětská pojistka pro přístup do základního nastavení
  • Při řízení počítačem možno blokovat funkci ovládacího knoflíku na regulátoru
  • Algoritmus vyhodnocení stavu otevřeného okna
  • Vestavěný diagnostický systém pro kontrolu vlastní funkce, včetně vyhodnocení vadného senzoru

Použití

Komfortní a úsporná regulace kabelového podlahového vytápění. Regulátor může být použit i pro spínání přímotopných konvektorů nebo kotle.

Technické informace

Devireg 550 v2

Jmenovité napětí 180 – 250 V ~ 50/60 Hz
Relé:
Odporová zátěž 230V ~ 16 A / 3600 W
Indukční zátěž cos φ = 0,3 Max. 1 A
Senzor NTC 15 kOhm při 25 °C
Vlastní spotřeba energie v pohotovostním režimu < 0,5 W
Teplotní rozsah:
Prostorový senzor 5 °C až 35 °C nebo OFF
Pouze podlahový senzor 5 °C až 50 °C (odpovídá stupnici na displeji 1 až 10)
Prostorový i podlahový senzor
Maximální dovolená teplota podlahy 20 °C až 50 °C
Minimální žádaná teplota podlahy 10 °C až 30 °C nebo nenastavena
Krytí IP 30
Rozměry 85×85×21 (mm)
Délka podlahového senzoru (součást balení) 3 m

Časté dotazy k Devireg™ 550 v2

Jak zapojit digitální termostaty pro elektrické podlahové vytápění?

Doporučujeme, aby digitální termostaty byly zapojeny stále pod napětím. To znamená, že při použití přímotopné sazby D57d (dříve D45d) by neměly být v období vysokého tarifu vypínány. V případě, že digitální termostat zapojíte přímo do silového okruhu a 4 x denně vypíná podle HDO ve vysokém tarifu, má to následující důsledky: 1) Nabíjecí akumulátor snižuje postupně svou kapacitu, což se může projevit za cca 3 roky problémy s časem. 2) Pokud je termostat bez napětí, nelze upravit teplotu, což snižuje komfort.

Mám Devireg 550 a nemohu nastavit vyšší teplotu, než 10 stupňů, co s tím?

Pokud je termostat Devireg 550 nastaven v režimu snímání teploty prostoru + teploty podlahy, nastavujete žádanou prostorovou teplotu ve stupních Celsia. Pokud je však termostat Devireg 550 nastaven v režimu snímání pouze teploty podlahy (což je váš případ – doporučujeme tento režim pro doplňkové vyhřívání podlahy), tak to, co nastavujete, nejsou stupně Celsia, ale relativní stupnice 1 až 10 pro nastavení žádané teploty podlahy. Číslo 1 odpovídá teplotě 5 stupňů Celsia v podlaze, číslo 10 odpovídá teplotě 50 stupňů Celsia v podlaze. Doporučuji proto nastavit číslo mezi 5 až 6, což odpovídá teplotě 25 až 30 st. C v podlaze.

Komentáře k produktu Devireg™ 550 v2

Rozdíl v1 a v2

Ing. Daniel Polák — 26. 01. 2010, 11:46:15
Dobrý den. Mám 10 let termostat Devireg 550. Jaký rozdíl je ve verzi v2? Děkuji.

Re: Rozdíl v1 a v2

Michal Javora — 26. 01. 2010, 13:43:34
Nové vlastnosti regulátoru Devireg 550 verze v2: 1) Lze vypnout předvídavost času zapnutí - toto je vhodné při spínání topné rohože jako doplňkového vyhřívání podlahy (= stejná funkce jako u dříve dodávaného regulátoru Devireg 540). 2) Lze nastavit minimální teplotu podlahy v komfortním režimu - důležitá funkce z hlediska komfortu - vhodné použití zejména v místnostech s krbem apod. 3) Dětská pojistka. 4) Některé další malé úpravy v programu.

DEVIREG 550

Novák Pavel — 21. 09. 2010, 20:40:54
Dobrý den,funguje někde servis na termostat Devireg 550 děkuji za odpověd Pavel Novák

Re: DEVIREG 550

Michal Javora — 22. 09. 2010, 21:37:50
Speciální servisní místo, kde by se přímo opravovaly termostaty Devireg 550, v ČR neexistuje. Naše firma je jedním z autorizovaných partnerů výrobce. Našim zákazníkům zajišťujeme reklamační výměny termostatů z našeho skladu, ostatním zájemcům můžeme nabídnout spodní spínací část regulátoru Devireg 550, jako náhradní díl. V tomto dílu je umístěno spínací relé termostatu a zdroj pro elektroniku termostatu. Obvykle tím bývá problém vyřešen. - Můžete popsat Váš problém, sdělíme Vám náš názor.

Re: DEVIREG 550

Pavel Novák — 23. 09. 2010, 21:10:45
Dobrý den,děkuji že jste my odpověděl na můj dotaz . Pokusim se popsat závadu na termostatu.Termostat se na první pohled zdá že funguje normálně . Žádné chybové zprávy. Po určitem čase v termostatu cvakne . Termostatu zhasne displej ale v okamžiku naskočí .Tohle se pořád opakuje .Kdyby nebyla studená podlaha tak si toho ani nevšimnu. Snad jsem chybu popsal dobře a srozumitelně.Těšim se na Vaší odpověd a snad mě potěší . Předem Vám za ní děkuji. s pozdravem Novák Pavel

Re: Re: DEVIREG 550

Michal Javora — 29. 09. 2010, 17:01:55
Ze zkušeností usuzuji, že se pravděpodobně jedná o známou závadu, kterou lze odstranit výměnou spodního dílu termostatu Devireg 550 v2. Závada bude asi ve zdroji, který se ve spodním dílu nalézá. Spodní díl prodáváme jako samostatný náhradní díl pro Devireg 540, Devireg 550, Devireg 550 v2.

Re: DEVIREG 550

Kopecký — 15. 10. 2014, 15:21:38
Dobrý den. Prosím o radu. Termostat DEVIREG 550 mi signalizuje sepnutý stav, teplotu mám nastavenou na 25stupňů a na celodenní topení. Podlaha se mi stále neohřívá. Kdýž elektrikář připojí rohož na přímo, tak podlaha topí. Prosím o radu, děkuji!

Re: Re: DEVIREG 550

Michal Javora — 29. 10. 2014, 13:39:28
Jedná se o vadný spodní díl termostatu. Podle výrobce byly odstraněny zjištěné vady na kvalitě spínacího relé a zdroje. Tento náhradní díl (spodní spínací část) je shodný pro regulátory Devireg 540, Devireg 550 a Devireg 550 v2. Lze jej objednat zde: http://www.podlahove-topeni.cz/cz/e-shop/termostaty/devireg-550-v2

instalace Devireg 550

Evina 35 — 23. 01. 2011, 17:14:11
Dobrý den, máme nainstalovaný Devireg 550 - termostat požaduje při prvním natavení kód dle návodu 0044. Po přenastavení dle návodu se opět vše vrátí a objeví se opět code. Nedokáži nastavit čas a ostatní parametry, vždy vše skončí u nastavení kódu. Nevíte, kde můžu dělat chybu? Opravdu je vždy kód dle návodu stejný 0044? Děkuji za info. S pozdravem E. Novotná

Re: instalace Devireg 550

Michal Javora — 24. 01. 2011, 09:26:20
Jedná se zřejmě o vadu termostatu. Reklamujte jej. - Pokud jste termostat koupila u nás, zašleme vám obratem nový termostat Devireg 550 v2 výměnou za vadný.

Přímotopná sazba

Vlastimil Beneš — 05. 02. 2010, 17:26:28
Dobrý den, mám namontován regulátor Devireg 550 a používám sazbu D45, při které se v době vysokého tarifu síť odpojuje. V této době je regulátor zhasnutý a nefunkční. Jak tato skutečnost ovlivňuje jeho regulační schopnosti? Děkuji.

Přímotopná sazba

Michal Javora — 07. 02. 2010, 09:40:50
Doporučujeme, aby regulátor Devireg 550 byl stále pod napětím. To znamená, že při použití přímotopné sazby (D45d) by neměl být v období vysokého tarifu vypínán. V případě, že regulátor zapojíte přímo do silového okruhu a 4 x denně vypíná podle HDO ve vysokém tarifu, má to následující důsledky: 1) Nabíjecí akumulátor snižuje postupně svou kapacitu z původních 100 hodin zálohy až k nule, což se projevuje za cca 3 roky problémy s časem. 2) Regulační charakteristika regulátoru Devireg 550 není zásadně vypínáním ovlivněna, ale dle našich zkušenosti pracuje regulátor lépe, když je stále pod napětím. 3) Pokud je regulátor bez napětí, nelze upravit teplotu, což snižuje komfort.

Přímotopná sazba

Miroslav Kellerik — 05. 03. 2010, 15:08:20
Dobry den, mam otazky, ktore suvisia s tou predoslou (Přímotopná sazba). 1. Ked budem mat regulator neustale napajany aj v pripade "silnej prevadzky" a on sa bude cele dve hodiny (dvakrat denne) snazit kurit, no teplota rast nebude (lebo do vykurovacieho telesa prud vtedy nepotecie), nebudem tym negativne ovplyvnovat jeho adaptivnu regulacnu schopnost? 2. Niekde som sa docital, ze regulatory zapojene v sieti zabezpecuju mimo ine aj to, ze nedochadza k velkym razom odberu el. energie, kedze zarucuju nezopnutie vykurovania v roznych miestnostiach v rovnakom case. Ako sa budu ale spravat pri prechode so silnej prevadzky na slabu? Nebude to nahodou znamenat zopnutie napr. siedmych regulatorov naraz, a teda spustenie naraz napriklad 14 KW odberu? Dakujem za odpoved, s pozdravom Kellerik

Re: Přímotopná sazba

Michal Javora — 07. 03. 2010, 22:20:56
K otázce 1: Ano, budete. Nicméně je to menší zlo, než regulátor po dobu vysokého tarifu odpojovat. Jednak z těch důvodů, které jsem psal v odpovědi viz výše, a pak, ovlivnění je především takové, že termostat o tu hodinu prodlouží dobu potřebnou pro natápění. Tedy zachová se správně. Negativní vliv je v tom, že se celkově trošku posune regulační charakteristika. Nicméně pokud regulátor Devireg 550 budete po dobu vysokého tarifu odpojovat, regulátor po zapnutí nejdříve cca 3 hodiny seřizuje prostorovou teplotu, což má na regulační charakteristiku, tepelnou pohodu a provozní náklady nepříznivý vliv. Kromě toho se objeví další negativní jevy - viz předchozí odpověď. K otázce 2: Regulátory Devireg 550 zapojené v síti problematiku proudového nárazu (popř. kaskádového spínání) neřeší. K tomu není určena. Pokud máte instalován vyšší výkon, než 7,5 kW, měl byste jej rozdělit do více kaskádově spínaných úseků, oddělených časovými relé. To je ale věc elektroinstalace a zapojení v rozvaděči a nesouvisí to s regulátory samotnými.

Devireg 550 v1 a v2

Jiří Houzar — 19. 04. 2010, 10:13:39
Dobrý den, ve firmě jsou zakoupena tři regulátory teploty Devireg 550. Jsou chybně zapojena (používá se dvousazba) a při přerušení napájení se po opětovném zapnutí napájení nastaví na regulovanou teplotu 35°C. Nastavená teplota byla na 15°C. Proč se nastaví 35°C? Děkuji, s pozdravem Houzar.

Re: Devireg 550 v1 a v2

Michal Javora — 20. 04. 2010, 10:43:03
Pokud se samovolně nastaví na termostatu teplota 35 stupňů, je to závada termostatu. Je-li termostat v záruční době, reklamujte jej.

Devireg 550, Raychem TC

Radek MAAR — 08. 09. 2010, 09:44:54
Dobrý den, nechal jsem si v bytě nainstalovat termostaty Devireg 550. Několikrát byly měněny, protože po přepnutí HDO blikaly (neuložily nastavení). Když ani výměna nepomohla, byly osazeny Raychem TC, ale problém je v podstatě stále stejný. Nyní vím, že firma provedla instalaci špatně, že termostaty nejsou pod stálým napětím, ale nechci si nechat rozkopat zrekonstruovaný byt sekáním dalších kabelů. Můžete mi prosím doporučit jiný typ termostatu, který by fungoval a byl i designově přijatelný? Předpokládám, že by měl mít klasické výměnné baterie. Děkuji mnohokrát. S pozdravem Radek MAAR

Re: Devireg 550, Raychem TC

Michal Javora — 08. 09. 2010, 16:33:37
Pro uvedený případ, kdy signál HDO 4x denně vypíná napájení termostatů, Vám mohu doporučit následující dva termostaty, které mají lepší (nikoli však dokonalou) odolnost proti tomuto jevu: 1) Devireg 535 - jednoduchý denní časovač, nemá předvídání, nebo 2) Eberle FIT 3U - komfortní týdenní časovač, má předvídání (nastavená teplota je dosažena v žádaném čase). Doporučujeme však vždy, aby termostaty byly poprvé zapojeny na celých minimálně 24 hodin bez vypínání na napětí a pak teprve osazeny na své místo na zeď, kde budou 4x denně vypínány.

Re: Devireg 550

Robert — 22. 11. 2015, 09:28:24
Dobry den, mam 3 regulatory podklah. Topeni Devireg 550. Na dvou z nich po cca 6 letech nesviti nektere ze symbolu, jako na priklad nastavena teplota, nebo jednotlive cacove ctverecky po obvodu. Muzete mi prosim poradit, jak zavadu odstranit? Predem moc diky.

Re: Re: Devireg 550

Michal Javora — 22. 11. 2015, 20:18:07
Uvedenou závadu termostatů Devireg 550 nelze opravit, je nutno vyměnit celé termostaty. Abyste však nemusel vyměňovat podlahová teplotní čidla (nemusí to být možné nebo jednoduché), doporučuji Vám jeden z následujících termostatů, které mohou pracovat i s podlahovým teplotním čidlem termostatu Devireg 550: Fenix TFT, Raychem NRG-DM, Devireg Touch.

Zapnutí a ohřev podlahy

Jan Kusák — 27. 09. 2010, 18:34:53
Dobrý den , mám termostat Devireg 550 namontovaný v koupelně , nastavil jsem programování spínacích hodin tak , aby byly zapnuty každý den v týdnu v době nízkého tarifu ( 24-5hod, , 15-18 hod.) a teplotu na 22 stupňů. Mimo tuto dobu , pokud se objeví symbol " teplota místnosti je pod nastavenou teplotou " , zdá se mně , že podlaha místnosti přesto je vytápěna. Je to možné , nebo je to porucha termostatu ? Děkuji za odpověď.

Re: Zapnutí a ohřev podlahy

Michal Javora — 29. 09. 2010, 17:46:06
Termostat Devireg 550 umožňuje inteligentní předvídání času zapnutí tak, aby v žádaném čase byla natopena žádaná teplota. Vzhledem k tomu, že ve vašem případě termostat používáte nikoli pro přímotopné vytápění, ale v akumulačním (nočním) tarifu, tak vám s uvedeným nastavením termostat natápí právě před začátkem období nízkého tarifu, to znamená, aby ve 24:00 měl již natopeno. Máte-li termostat Devireg 550 starší výroby (nejedná se o Devireg 550 v2), nelze vypnout toto inteligentní předvídání času zapnutí. Ale vzhledem k tomu, že komfortní období (kdy potřebujete teplo) obvykle nezačíná ve 24:00, ale až ráno, tak doporučuji nastavit začátek období komfortní teploty na 4:30 nebo 5:00. A trvání tohoto komfortního období buď jen půl hodiny (to stačí, aby natápěl), nebo podle potřeby, např. do 6:30. Termostat bude natápět v období nízkého tarifu v noci tak, aby ráno v určenou dobu bylo natopeno. Pak už jen chvíli udržuje teplotu, což není tak energeticky náročné. Odpoledne to samé: Nastavte čas na 17:30 nebo až na 18:00. Termostat začne natápět s potřebným předstihem, a to v nízkém tarifu. Pokud by vám přesto termostat Devireg 550 natápěl ještě mnohem dříve v období vysokého tarifu, má podlahové topení nízkou autoritu vzhledem k tepelně technickým vlastnostem místnosti a doporučuji pak zvážit další možnosti: 1) změna tarifu na přímotopný, který je pro tento případ vhodnější, 2) instalace doplňkového topení a změna režimu termostatu pouze podle teploty podlahy - bude později začínat natápět, 3) zateplení místnosti.

devireg 550

Tomáš Anděl — 12. 12. 2010, 20:24:45
Mám nastavenou teplotu na 20 stupňů, v pokoji je teplota již 24, ale termostat nevypne vytápění. Někdy je zas jen 18 stupňů a termostat nezapne vytápění. Někdy jde dobře. Prostě funguje, jak se mu chce. Ani když je naprogramován, tak nedrží LO nastavenie. Děkuji, s pozdravem Anděl.

Re: devireg 550

Michal Javora — 31. 12. 2010, 13:59:47
Pravděpodobně se jedná o vadný spodní díl regulátoru Devireg 550. Tento spodní díl prodáváme jako samostatný náhradní díl k regulátorům Devireg 540, Devireg 550 a Devireg 550 v2.

DOTAZ- ZÁVADA

Evina 35 — 16. 01. 2011, 14:06:51
Dobrý den, mám termostat devireg 550 cca 7let. Nyní se objevila závada - termostat nehlásí žádnou chybovou hlášku. Tepení netopí vůbec. Na termostatu svítí symbol dotápění,ale podlaha je stále studená. Stačí prosím zakoupit spodní spínací část? děkuji za informace Eva Novotná

Re: DOTAZ- ZÁVADA

Michal Javora — 16. 01. 2011, 15:25:35
Předpokládám, že bude stačit vyměnit spodní část termostatu Devireg 550, ve které je pravděpodobně vadné spínací relé.

Dotaz - kryt

Jiří Houdek — 27. 01. 2011, 09:16:32
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se dá koupit samostatně stříbrný kryt na Devireg 550. Mám v bílém provedení a potřeboval bych ho vyměnit za stříbrný. Děkuji za odpověď.

Re: Dotaz - kryt

Michal Javora — 19. 02. 2011, 23:07:06
Ano, samostatný stříbrný kryt je možné dodat, stojí cca 380 Kč + DPH.

Napajanie Devireg 550

Miroslav Kellerik — 18. 02. 2011, 12:35:42
Dobry den. Uz som sa tu raz informoval na problematiku odpajania Devireg pocas drahej tarify. Kedze odporucate Devireg neodpajat, rozhodol som sa, ze k nemu budem privadzat dva privody (permanentny a privod iba lacnej elektriny, urceny na napojenie podlahy). Na internete som si ale pozrel schemu zapojenia Devireg 550 a usudil som z nej, ze regulator ma len jedno napajanie, z ktoreho sa prud bud pusti alebo nepusti dalej do podlahy. Dali by sa tieto dva obvody (napajaci a silovy) od seba oddelit priamo v regulatori, alebo je nutne pouzit dodatocne rele. Dakujem, s pozdravom Kellerik

Re: Napajanie Devireg 550

Michal Javora — 19. 02. 2011, 23:05:56
Je nutné použít dodatečné relé.

Devireg 550

Miroslav Kellerik — 03. 03. 2011, 07:27:03
Este raz dobry den, snad uz posledna otazka ohladom regulatora Devireg 550. Kedze intervaly zapinania a vypinania budu relativne caste, zaujimalo by ma, ako je na tom Devireg 550 z hladiska hlucnosti. Nie su tieto "cvaknutia" priliz hlucne a teda az otravne? Alebo sa v nom vyuziva bezkontaktne spinanie, cize spinanie absolutne tiche? Dakujem, s pozdravom Kellerik

Re: Devireg 550

Michal Javora — 21. 03. 2011, 10:33:05
Ze zkušenosti soudím, že cvaknutí termostatu otravná nejsou. Jedná se o takové "měkké" a poměrně tiché cvaknutí jednou za cca hodinu. Co je obvykle slyšet více a na co se však zapomíná, je cvakání stykačů v rozvaděči. Zde doporučuji investovat do tišších přístojů.

Devireg 540

Leona Slavíčková — 11. 10. 2011, 08:10:06
Dobrý den, lze termostat Devireg 540 nahradit verzí 550v2? Ev. v případě, že je poškozený display, lze jej zakoupit i samostatně? Děkuji.

Re: Devireg 540

Michal Javora — 18. 10. 2011, 15:09:13
Ano, termostat Devireg 540 lze nahradit termostatem Devireg 550 v2. Funkce předvídání zapnutí se vypne. Samostatný displej zakoupit nelze.

Potíže při změnách přímotopné sazby

Milada Burešová — 15. 10. 2011, 20:34:04
Dobrý den, máme potíže s termostatem Devireg 550. Jedná se o to, že pokud se vypne termostat díky nastavení přítopné sazby a opět (př. po hodině) se zprovozní, tak bliká display, zústává naprogramování času topení, ale hodiny jsou vynulovány a díky tomu netopí. Minulou zimu bylo vše v pořádku.Možná se jedná o stejný problém z popisovaného příspěvku ze dne 07.02.2010 (snížená kapacita nabíjejícího akumulátoru). Budeme Vám vděčni za radu, velice děkujeme.

Re: Potíže při změnách přímotopné sazby

Michal Javora — 18. 10. 2011, 15:14:05
Ano, zdá se, že to je stejný problém, jako v příspěvku ze 7.2.2010. Předpokládám, že pomůže výměna spodního dílu regulátoru - je dodáván jako náhradní díl.

Regulátor neudrží nastavenie aktuálneho času

pilot — 13. 11. 2011, 16:44:10
Dobrý deň. Prosím o radu s nasledovným problémom. Mám nainštalovaných 11 regulátorov Devireg 550 v2 (aspoň myslím, že v2, pretože inštalácia regulátorov prebehla pred dvoma týždňami; inštaláciu vykonávala odborná firma zo Slovenska). Dodávka elektrickej energie je riešená dvojtarifom a HDO spínaním. Všetky regulátory sú nainštalované tak, že v čase výseče (odpojenie elektriny v čase "drahej" elektriny; 4x1 hodina denne) sú "zhasnuté". Po nastavení času a naprogramovaní regulátora tento niekoľko dní funguje normálne. Potom sa však niečo stane a na obrazovke regulátora bliká celý časový kruh a číslica 7. Z návodu som zistil, že je to indikácia, že nie je nastavený aktuálny čas. Z prečítania diskusie vyššie už viem, že problém spočíva pravdepodobne v tom, že regulátory sú v čase výseče odpojené úplne od siete. Výseče sú u nás (Bratislava) nasledovné: od 8:30 do 9:30, od 10:30 do 11:30, od 20:30 do 21:30, od 22:30 do 23:30. Regulátory údajne majú vydržať bez napájania až 100 hodín, takže som zmätený, prečo neudržia nastavený čas. Nedokážem sa zmieriť s predstavou, že mám 11 relatívne drahých regulátorov, na ktorých budem musieť každých pár dní nastavovať aktuálny čas a prosím o odporúčanie, ako túto situáciu riešiť. S regulátormi rady 550 mám skúsenosti už od roku 2001. V prvej nehnuteľnosti ich mám 4 kusy, dodávané rovnakou odbornou firmou, rovnaké výseče a rovnaké problémy. Dodávateľ mi vysvetlil, že je to problém v konštrukcii regulátora, ktorý nedokáže "ustáť" výseče. Zmieril som sa s tým a používal ich v manuálnom režime. V novej nehnuteľnosti ich už mám však viac a počítal som s využívaním pokročilých funkcií. Dúfal som, že problémy súviasiace s výsečmi už budú vyriešené, o čom sa sa u dodávateľa niekoľko krát uisťoval. Ak si nájdete čas aj napriek tomu, že som regulátory (žiaľ) nekupoval u Vás, prosím ešte raz o návrh ďalšieho postupu. Ďakujem za prečítanie a prajem všetko dobré.

Re: Regulátor neudrží nastavenie aktuálneho času

Michal Javora — 07. 05. 2012, 15:52:25
Regulátory Devireg 550 mají sice držet reálný čas ještě 100 hodin po výpadfku napájení, ale je třeba si uvědomit, že musejí být plně nabity. Problém, který popisujete, způsobuje, že regulátory mezi jednotlivými vypnutými stavy nemají dost času na to, aby se plně nabily. Proto se úroveň nabití akumulátoru postupně snižuje, až úplně zhasne a pak se objeví ta chyba č. 7 - hodiny nenastaveny. Pokud byste měl mezi regulátory natažený dvoužilový kabel pro datové spojení regulátorů mezi sebou, jak to doporučujeme, mohl byste jeden z regulátorů zapojit tak, aby nevypínal, nastavit jej jako MASTER v síti a problém by se vyřešil. Tento MASTER regulátor neustále předává mezi jinými údaji i aktuální čas všem ostatním regulátorům Devireg 550 zapojeným v síti Devinet.

devireg 540

Volf Vlastislav — 16. 11. 2011, 09:33:22
Prosím o zprávu, kde bych mohl získat manuál pro nastavení provozu tohoto vytápěcího zařízení.

Re: devireg 540

Michal Javora — 18. 11. 2011, 11:03:12
Regulátory Devireg 540 a Devireg 550 (také označován Deviheat 550) měli kvůli shodnému ovládání shodný návod k obsluze. Regulátory Devireg 540 se již delší dobu nevyrábějí a v té době se dodával návod jen v papírové podobě pro regulátor Devireg 540 / 550. Návod pro Devireg 550 (v1) jsme Vám odeslali e-mailem. Můžete jej použít i pro Devireg 540. Rozdíl mezi regulátory Devireg 540 a 550 je v tom, že na regulátoru Devireg 540 se nastavují časy, kdy má termostat začít topit, oproti tomu na regulátoru Devireg 550 se nastavují časy, kdy již má být natopeno (regulátor předvídá čas zapnutí topení).

Devireg 540

Milan Urbánek — 10. 12. 2011, 08:22:01
Dobrý den, máme obdobný problém jako p. Novák (dotaz z 23.9.2010) avšak s termostatem DEVIREG 540. Při snaze termostatu sepnout vytápění se displej krátce vymaže a ihned naskočí do původního stavu. To vše do chvíle, než se opět pokusí sepnout. Situace se opakuje po celou dobu, kdy je nastaveno vytápění (bez jakékoliv chybové hlášky) - podlaha je samozřejmě studená. Vyřeší závadu výměna spodního dílu jak jste doporuřoval pro typ 550 a je tento díl stále dostupný pro regulátor 540? Děkuji Vám za odpověď, Urbánek

Re: Devireg 540

Michal Javora — 14. 12. 2011, 23:33:28
Ano, ze zkušenosti usuzuji, že náhradní spodní díl vyřeší tento problém. Spodní díl prodáváme jako samostatný náhradní díl pro Devireg 540, Devireg 550, Devireg 550 v2 a obvykle jej máme stále skladem.

Rozdil v modelech

Radek Miracky — 10. 08. 2012, 17:17:22
Dobrý den, je rozdíl mezi těmi Deviregy jen v designu rámečku, nebo ještě v něčem?

Re: Rozdil v modelech

Michal Javora — 31. 08. 2012, 11:07:16
Ano, rozdíl mezi regulátory Devireg 550 JUSSI a Devireg 550 ELKO je jen v designu rámečku.

Záložní baterie - problém s tarifem

Jaroslav Musil — 14. 01. 2013, 13:15:37
Při výstavbě bytů nainstalovali jen přívod nízkého tarifu k Devireg 550 a přímo potom vývod topení. Kdybych to chtěl pozměnit, znamená to velký zásah do instalace. Problém je, že když odjíždím na delší dobu a chci topení přenastavit, nemůžu v případě vypnutí. Napadlo mě přidat malý akumulátor, který by řídící jednotku napájel v době vypnutí s pomocným jednoduchým obvodem na současné dobíjení. Můžete mi dát informace o úrovni napětí, které řídící destičku napájí, maximální možný odpběr z usměrňovače, kolik je spotřeba mA a kde by bylo nejvhodnější naletovat dva vodiče + a - pro přídavnou baterii? Pokud byste mi poslali přímo schémátko, bylo by to ještě lepší. Děkuji.

Re: Záložní baterie - problém s tarifem

Michal Javora — 17. 01. 2013, 13:40:37
Bohužel žádané informace Vám nemůžeme poskytnout, neboť výrobce je neuvolnil.

Cvakani

Mandikova — 20. 09. 2013, 12:58:35
Dobry den, mame doma termostat devireg 540, je v provozu asi rok ale bohuzel jiz neni v zaruce....pri jakemkoliv pokusu o nastaveni termostat po chvili cvakne a objevi se na displeji cislo 10.....podlaha je stale studena...a termostat si dela co chce a porad ukazuje cislo 10....bude stacit vymena spodni casti, jak uz je zde psano i v predchozich prispevcich nebo je chyba nekde jinde? dekuji vam za odpoved. Mandikova

Re: Cvakani

Michal Javora — 23. 09. 2013, 15:04:16
U takové závady si myslím, že nepomůže vyměnit spodní díl. Pokud byste měla možnost se u nás stavit, můžeme náhradu spodního dílu případně vyzkoušet.

Termostat DEVI 550

Petrik — 05. 10. 2013, 11:23:59
Dobrý den, již 7 let máme podlahové vytápění koupelny s termostatem Devireg 550. Dnes po zapnutí termostatu a nastavení vyšší teploty termostat cvakne a naskočí symbol "teplota v místnosti je pod nastavenou teplotou". Po několika minutách termostat vypne a uždále nespíná topení, ikdyž je nastavená teplota vysoká. Děkuji vám za odpověď

Re: Termostat DEVI 550

Michal Javora — 07. 10. 2013, 10:22:03
Pokud Váš termostat (Devireg 550 v1) vypne a stále přitom svítí symbol "teplota v místnosti je pod nastavenou teplotou", jedná se pravděpodobně o selhání spínacího relé, které je umístěno ve spodní části termostatu. Pomůže pak pořídit novou spodní část termostatu, která je dostupná jako náhradní díl. Pokud však termostat vypne a symbol "teplota v místnosti je pod nastavenou hodnotou" také přestane svítit, znamená to, že termostat Devireg 550 nechce topit a problém může být v teplotním čidle nebo vyhodnocovací jednotce. Podlahové teplotní čidlo případně vyměnit lze za nové. Vyhodnocovací jednotku termostatu (displej - horní část) bohužel nikoliv.

DEVI 550-NEDRŽÍ NASTAVENÍ ČASU

Miroslav Trojan — 11. 03. 2014, 10:44:36
Dobrý den. Máme 4 roky 8 termostatů Devireg 550 v2 - jeden nastaven jako řídící. Teď se stává přivypnutí a zapnutí HDO, že se zpozdí nastavení času o tu hodinu co je vypnut.Pravděpodobně došla kapacita záložní baterie.Vyřeší tento problém výměna spodního dílu?Předem děkuji za odpověď.

Re: DEVI 550-NEDRŽÍ NASTAVENÍ ČASU

Michal Javora — 12. 03. 2014, 11:17:33
Ano, výměna spodního dílu tento problém vyřeší. Nicméně máte nesprávně zapojenou elektroinstalaci, což je příčina tohoto problému. Správně má být termostat Devireg 550 napájen nepřetržitě. A u Vás je termostat vypínán při každém období vysokého tarifu odběru elektřiny (4 x denně 1 hodina). Můžete využít síťovou funkci termostatů Devireg 550, a to takto: Pokud zaměníte termostaty mezi sebou tak, aby řídící termostat udržoval vždy správný čas, nastaví se čas na ostatních termostatech automaticky správně podle řídícího termostatu. Takže stačí, když jediný (a to řídící) termostat bude udržovat správný čas.

DEVI 550 - ve stavu test

Petr Nasadil — 10. 08. 2014, 07:39:24
Dobrý den, několik let používáme termostat DEVI 550. Nedávno se na display zobrazil stav "tESt", který není v návodu dokumentován a ovládacím prvkem nelze přejít do jiného stavu. Mohu Vás požádat o radu jak postupovat pro ostranění tohoto stavu, případně zda-li bude potřeba vyměnit některou z komponent. Děkuji Petr Nasadil

Re: DEVI 550 - ve stavu test

Michal Javora — 11. 08. 2014, 10:38:30
Obávám se, že to vypadá na chybu elektroniky a že nepomůže vyměnit spodní díl, ve kterém je zdroj a spínací relé. Dle mého názoru bude třeba vyměnit celý termostat. Nástupcem termostatu Devireg 550 je Devireg Touch od DEVI. Můžete použít i termostat FENIX TFT, který umožňuje připojit DEVI podlahové teplotní čidlo. Oba uvedené termostaty - Devireg Touch i FENIX TFT - mají dotykový displej a tím mají jednodušší ovládání, než starší termostaty s ovládacími tlačítky. Pokud je použita pro podlahové teplotní čidlo větší plastová trubka, můžete podlahové čidlo vyměnit a použít i jiný termostat.

DEVI 550

Roman Houska — 04. 10. 2014, 22:39:56
Dobrý den, mám 10 let DEVI 550, letos náhle problém, téměř bezprostředně po zapnutí "shazuje" jistič. V dotazech zde často doporučujete vyměnit spodní díl či celý termostat.Pod pojmem"celý termostat" mám rozumět kompletní díl, který je umístěn na zdi?? Jaký typ doporučujete zakoupit?děkuji

Re: DEVI 550

Michal Javora — 07. 10. 2014, 08:25:38
Ano, je možné, že pomůže vyměnit spodní díl, ve kterém je umístěn napájecí zdroj a spínací relé. Můžete se ale u nás stavit s vadným termostatem či nám jej poslat a vyuzkoušíme, jestli vyměna spodního dílu pomůže. Pod pojmem celý termostat rozumějte spodní i horní díl (s displejem). Jako náhradu můžete použít Devireg Touch nebo Fenix TFT. Fenix TFT má sice delší zakončení podlahového teplotního čidla, takže toto nemusí projít tenkým husím krkem do podlahy, ale umožňuje použít i stávající podlahové čidlo regulátoru Devireg 550.

Slabé vytápění a výpadky hodin (error 7)

Jiří Urbanec — 02. 12. 2014, 07:39:17
Dobrý den, máme v novém bytě historicky DEVI 550 v1, které jsou nainstalovány minimálně 6 let. Projevuje se u nich (1) termostat je nastaven např. na 24oC a hlásí "vytápění na komfotní teplotu", podlaha je přitom jen vlažná (nikoliv však studená) a reálně teplota v místnosti nepřesáhne 20oC. Při nastavení maximální teploty podlahy v servisním menu (dlažba) např. na 40oC této teploty nedosahuje ani zdaleka, tedy dynamika náběhu komforní teploty je velmi pozvolná. Vytápění u sousedů řešené stejně však tyto problémy nemají, nebo je nemají tak markantní. (2) výpadky hodin, po zapnutí vysokého tarifu naskočí chyba 7 a hodiny jsou resetované. Zřejmě se jedná o poruchu způsobenou špatným zapojením (nezapojením) napájecího kabelu. Pomůže na obě závady (alespoň krátkodobě) výměna spodního relé, nebo to ukazuje na závažnější problém v termostatu, případně v celém vytápění ? Díky,

Re: Slabé vytápění a výpadky hodin (error 7)

Michal Javora — 02. 12. 2014, 22:04:07
Závada (1): Pokud skutečně termostat stále ukazuje, že chce topit, tak může být vadné spínací relé - potom by výměna spodního dílu pomohla. Závada (2): Pravděpodobně termostat není trvale napájen, tzn., že během období vysokého tarifu je vypínán. Tím došlo k postupnému selhání akumulátoru. Termostat proto reálný čas během výpadků neudrží. Pokud by však termostaty byly propojeny dvoulinkou do sítě devinet, může se postižený termostat nastavit jako SLAVE nebo ALONE a jiný termostat s dobrým akumulátorem, jako MASTER, a reálný čas si automaticky postižený termostat převezme od termostatu MASTER.

Manuál

Tomáš Bednařík — 22. 09. 2015, 20:34:09
Dobrý den, kde se dá získat manuál k Devireg 550? Nemohl byste mi ho eventuelně poslat? 6ks tohoto regulátoru jsem "zdědil" při koupi bytu. Dá se k regulátoru připojit PC? Pomocí čeho? A pomocí čeho můžu poté regulátory nastavovat? Je možné poté nastavit např. týdenní cykly? Děkuji za odpovědi

Re: Manuál

Michal Javora — 14. 10. 2015, 10:05:33
Manuál k termostatu Devireg 550 je ke stažení na našich stránkách v sekci ke stažení http://www.podlahove-topeni.cz/cz/e-shop/termostaty/devireg-550-v2. Termostaty Devireg 550 se dají připojit k počítači pomocí Devicom PC PRO, ale termostaty musí být propojeny kabelem. Termostaty je možné nastavit i bez připojení k počítači.

Devireg 550

Pavel Suchánek — 28. 10. 2015, 20:58:05
Dobrý den, mám Devireg 550 od firmy, která již zanikla a nyní začal chybovat. Porucha se projevuje krátkým zhasnutím displaye a cvaknutím. Jinak topení funguje a nastavené hodnoty zůstávají. Mám podezření na baterii. Můžete prosím poradit, případně doporučit nějaké řešení. Děkuji P.S.

Re: Devireg 550

Michal Javora — 29. 10. 2015, 13:55:26
Devireg 550 se již nevyrábí, a to ani náhradní díly. Je tedy třeba vyměnit celý termostat. Abyste nemusel vyměňovat podlahové teplotní čidlo, které zřejmě stále funguje, doporučuji některý z následujících termostatů, které umožňují provoz se stávajícím podlahovým čidlem: Devireg Touch, Fenix TFT, Raychem NRG-DM.

Devi 550, osvětlený display

Pavel — 24. 09. 2016, 22:22:41
Dobry den, je display tohoto termostatu osvětlený aby bylo možné přečíst hodnoty i ve tmě ? Me totiz ani jeden z 5ti nesviti a prijde mi to hloupé, nevim ani jestli svítit umí. Pokud je ve tmě osvětlení display, prosim o radu proc me toto osvětlení nefunguje ? Dekuji za odpověď

Re: Devi 550, osvětlený display

Michal Javora — 26. 09. 2016, 11:09:10
Displej termostatu Devireg 550 nemá podsvětlení. Takže potmě nelze hodnoty z displeje přečíst.

Devi 550 vs Fenix TFT

Pavel Masek — 08. 01. 2018, 08:13:30
Dobrý den. Píšete, že je možné vyměnit bez problémů Devireg 550 za Fenix TFT s ponecháním stávajícího čidla. Devi 550 má však čidlo NTC 15kOhm při 25C a Fenix TFT čidlo pouze 10kOhm při 25C. Jak se toto projeví v nastavené teplotě a nebude to mít vliv na maximálně dosažitelnou teplotu? Či je možné to nějak zregulovat? Děkuji za odpověď.

Re: Devi 550 vs Fenix TFT

Michal Javora — 22. 02. 2018, 10:33:40
Termostat Fenix TFT umožňuje připojení tří typů podlahových teplotních čidel s charakteristikami 10 kOhm (Fenix), 12 kOhm a 15 kOhm (DEVI). V menu Nastavení termostatu Fenix TFT je pouze třeba uvedenou volbu charakteristiky 15 kOhm nastavit.

Devi 550

Radek — 11. 02. 2019, 02:59:02
Dobrý den, prodáváte ještě spodní díl na termostat Devireg 550 ?

Re: Devi 550

Michal Javora — 11. 02. 2019, 07:02:41
Bohužel nám skladové zásoby spodních dílů pro termostat Devireg 550 došly a ani výrobce už termostaty Devireg 550 nevyrábí. Takže spodní díl pro termostat Devireg 550 již neprodáváme.

Re: Devi 550

Radek — 11. 02. 2019, 22:42:23
A měl ten díl nějaké označení ? Abych to mohl alespon zkusit najít na cizích webech. Děkuji.

Re: Re: Devi 550

Michal Javora — 12. 02. 2019, 06:50:55
Objednací číslo: 19119976. Naše označení: Spodní spínací část pro Devireg 550, náhradní díl (spodek termostatu). Označení výrobce: ND relé; spodek termostatu Devireg 550, 30 ks.

Devireg 550

Michal — 19. 12. 2021, 12:24:24
Dobrý den, mám nefunkční ovládací kolik, protože je nastavena dětská pojistka přes PC PRO. Bohužel už se nejsem schopen přes PC dostat k nastavení a nemůžu toto nastavení zrušit na termostatu, jelikož nefunguje. Je nějaká možnost jak to zrušit? Například nějaký reset. Děkuji za radu.

Re: Devireg 550

Michal Javora — 05. 01. 2022, 13:18:33
Na termostatu Devireg 550 deaktivujete dětský zámek takto: Stiskněte a držte dole ovládací knoflík. Při stisknutém ovládacím knoflíku otáčejte doleva dokud se nezobrazí nápis "CODE". Nastavte "0033". Krátce stiskněte ovládací knoflík pro potvrzení. Funkce dětského zámku je deaktivována. Aktivace funkce dětského zámku se prování stejně.

Rámeček Devireg 540

Marek Drtílek — 14. 07. 2023, 15:36:33
Dobrý den, mám termostat Devireg 540. Bohužel k němu ale nemám rámeček. Mohli by jste mi doporučit vhodný? S pozdravem Marek Drtílek

Re: Rámeček Devireg 540

Michal Javora — 14. 07. 2023, 17:23:35
Pokud byste měl zájem, můžeme Vám poslat použitý rámeček od termostatu Devireg 540, který máme.

Přidejte svůj komentář

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná. E-mail a telefon jsou nepovinné údaje a nebudou se v diskusi zobrazovat.